محل لوگو

ابنما


چیزهای کمی مانند آب روان آرام می کنند. اگر در حیاط خود نهر پرپیچ و خمی ندارید، ابنما راه دیگری برای استفاده از مزایای درمانی آب وجود دارد: آبنمای باغ. همان ویژگی های آرام بخش را ارائه می دهد و می تواند به طور چشمگیری جلوه چشم انداز شما را افزایش دهد. سبک‌ها از برج‌های کلاسیک طبقه‌بندی شده تا گوی‌های معاصر را شامل می‌شوند، و طراحی یک فواره بیش از زیبایی‌شناسی صحبت می‌کند. معماري نحوه جريان آب و موسيقي را كه ايجاد مي‌كند، تعيين مي‌كند.

از طرف دیگر، نحوه حرکت آب و جذب نور ارتباط زیادی با جذابیت بصری این ویژگی دارد. ابنما پوشاندن آب از یک کوزه رنگارنگ و گرد، بازیگوش تر از جریانی است که از حوض به حوض می ریزد. شما یک فواره را برای ظاهرش انتخاب می کنید، اما دانستن گزینه های موجود در مواد می تواند جستجو را ساده تر کند. سرامیک های لعاب دار در رنگ هایی هستند که ظاهر می شوند. فایبرگلاس سبک وزن را می توان به طرز استادانه ای شکل داد. بتن ریخته شده دقیقاً شبیه سنگ است. در هر صورت، شما می خواهید به مرکز باغ بروید تا شخصاً آنها را ببینید. یعنی بلافاصله پس از خواندن همه چیزهایی که باید بدانید در اینجا.

نشان داده شده: این فواره رسمی طبقه‌بندی شده در پاسیو محصور شده توسط سنگفرش‌ها و پرچین‌های شمشاد، از مهمانان می‌خواهد که مدتی بنشینند و بمانند.

منبع

  انتشار : ۲۲ تیر ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 73

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما